Zapewniamy Państwa, że nasze torby foliowe produkowane są z wyjątkowej jakości folii.
Dbamy o środowisko naturalne, dlatego też proponujemy Państwu doskonałe folie z dodatkiem oxo-biodegradowalnym, który pozwala przyspieszyć rozkład torby do 12-24 miesięcy. W dziale EkoFoliówka mogą Państwo znaleźć więcej informacji na temat ekologicznych atutów naszych toreb.
Przy wykonywaniu nadruków na reklamówkach korzystamy z metody fleksograficznej do ośmiu kolorów w jakości zdjęciowej. Możliwe jest zastosowanie jedno i dwustronnego nadruku w systemie CMYK lub PANTONE. Zapewniamy Państwu szeroki wachlarz kolorów, formatów i grubości folii, dzięki czemu każdy Klient będzie w stanie znaleźć w naszym asortymencie produkt odpowiadający jego oczekiwaniom.
Jeśli chcą dowiedzieć się Państwo więcej na temat tego, jakimi zaletami charakteryzują się nasze produkty zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego, lub poprzez wypełnienie formularza zapytania dotyczącego wyceny.
Uchwyt: wycięcie typu „fasolka” lub „nerka”, dodatkowo wzmocniony podklejką. Torba z zakładką dolną.
Jest to najbardziej popularna torba reklamowa, idealna do pakowania i promocji markowych wyrobów odzieżowych, kosmetycznych, obuwniczych.
Główne zalety tego modelu to duża powierzchnia reklamowa (brak zakładki górnej), wytrzymałość i wygodne użytkowanie.
Uchwyt: wycięcie typu „fasolka” lub „nerka”, dodatkowo wzmocniony podwójną folią. Torba z zakładkami: górną oraz dolną.
Jest to bardzo popularna torba reklamowa, idealna do pakowania i promocji produktów przemysłowych, spotykana w marketach budowlanych, salonach odzieżowych, salonach obuwniczych.
Główne zalety tego modelu to wytrzymałość, wygodne użytkowanie i korzystna cena.
Uchwyt: wycięcie typu „fasolka” lub „nerka”. Torba bez zakładek.
Jest to bardzo popularna torba reklamowa, spotykana w drogeriach, aptekach, salonach prasowych, salonach biżuteryjnych. Idealna do pakowania ulotek, folderów, gadżetów reklamowych, kosmetyków.
Główne zalety tego modelu to niskie koszty i wygodne użytkowanie.
Uchwyt: dogrzane rączki foliowe tzw. ucho taśmowe. Torba z zakładkami lub bez zakładek.
Jest to bardzo popularna torba reklamowa, spotykana w sieciach supermarketów, sklepikach osiedlowych, salonach odzieżowych, salonach obuwniczych.
Główne zalety tego modelu to duża pojemność, wytrzymałość, zdecydowanie największa powierzchnia reklamowa oraz wygodne użytkowanie.
Uchwyt: rączki foliowe, wycięcie typu koszulka. Inne nazwy: „t-shirt”, „zrywka”, torba kasowa. Torba z zakładkami bocznymi.
Najbardziej popularna w sieciach supermarketów, aptekach, drogeriach, piekarniach, stacjach benzynowych, targowiskach.
Główne zalety tego modelu to najniższe koszty i wytrzymałość.
Uchwyt: plastikowy z zatrzaskami.Najwyższej jakości torba termoizolacyjna, utrzymująca właściwą temperaturę (ciepło lub zimno). Idealna do przenoszenia mrożonek, napojów, pizzy i innych produktów.Główne zalety tego modelu to duża powierzchnia reklamowa, wytrzymałość, wygodne użytkowanie i atrakcyjna cena.